Genel

Eski MSP’ye nasıl girilir, Eski MSP’nin linki?

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere Eski MSP’ye nasıl girilir, Eski MSP’nin linki? konularından bilgiler vereceğiz.

MovieStarPlanet ilk olarak Danimarka’da 2009 yılında kullanıma açıldı ve ülkemize 2012 yılında giriş yaptı. MovieStarPlanet  oynayan çoğu kişi MovieStarPlanet’in eski halini merak ediyor ve eski MSP’ye nasıl girildiğini araştırıyor.

Eski MSP’ye nasıl girilir?

Arkadaşlar eski MSP’ye ne yazıkki şuanda girilemiyor. Ancak eski görüntülerine ve eski haline ulaşabileceğiniz bir link var.

Eski MSP’nin linki?

Eski MSP’nin nasıl olduğunu merak ediyorsanız size vereceğimiz linkler sayesinde eski MSP’nin giriş yerine ulaşabileceksiniz ancak eski MSP’ye giriş yapılmıyor.

2009 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2010 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2011 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2012 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2013 MSP LİNKİ > TIKLAYIN

Eski MSP görüntüleri

70
Kimler Neler Demiş?

avatar
45 Yorum konuları
25 Konu cevapları
0 İzleyiciler
 
En çok tepki verilen yorum
En yeni yorum dizisi
70 Yorum yazarları
sude .dsananemavi melek hateromggggüzel kız 56 Son yorum yazarları
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
serenay
Ziyaretçi
serenay

ilk yorum

Selen6362
Ziyaretçi
Selen6362

Ee bu flash yükletmek istiyor onun için ise para istiyor baya saçma eski seyler için niye para verelim ki?

eylül*
Ziyaretçi
eylül*

mal zaten mapnin eski linkine ulaşabilirsiniz fakat giriş yapamazsınız Dio

trolledim mk
Ziyaretçi
trolledim mk

ee sanki çok biliyon mk

Mxlanie.X
Ziyaretçi
Mxlanie.X

aynen flash yükle diyo şansımıza keşke önceden flash istemiyodu o zamnki gibi olsa 😀

MAVİ MELEK
Ziyaretçi
MAVİ MELEK

EYER TELEFONUN VARSA MSP YUKLE OYNA

herkezin amk
Ziyaretçi
herkezin amk

ben seninn MSP ne sıçıyım

ismi lazım değil
Ziyaretçi
ismi lazım değil

doğru sölüon jksadsatgfgwgs

EĞER
Ziyaretçi
EĞER

atımın eyeri yok

Zoe - Chan
Ziyaretçi
Zoe - Chan

Eğer*

ecelin kdkfjdkcdskldaşfplw djdıvekdw
Ziyaretçi
ecelin kdkfjdkcdskldaşfplw djdıvekdw

eyer ne karşim eğer eyerini sevim flpdglkrflişgjklfgşelrfnjkeffhjnelrfkmljıldhıjft4ubghıjdrbgdjforgehıvwpdkrkgb

*-PNKYZ-*
Ziyaretçi
*-PNKYZ-*

?

askjgydu7d78
Ziyaretçi
askjgydu7d78

hefhwe0f0fh0w

beren
Ziyaretçi
beren

ayn

MERVE
Ziyaretçi
MERVE

OLMUYO MK

Nazzlı
Ziyaretçi
Nazzlı

hayır oluyor ben girdim

Hıyar
Ziyaretçi
Hıyar

GÖT

saane
Ziyaretçi
saane

olmuyo flaSH YÜKLE DİO BENDE ZTN YÜKLÜ BASIOM Bİ B.K OLMUO

Söylemek istemiyom
Ziyaretçi
Söylemek istemiyom

Bendede oluyor *-* Sinir oldum *-* keşke 2009 da msp yi öğrenseydim daha 1 yaşındaydımx mlweölş

FLASH
Ziyaretçi
FLASH

2008 limisiğn

efe
Ziyaretçi
efe

bak eski flash ın daha garip yazılımı var o yüzden flash kabul etmiyo

trolledim mk
Ziyaretçi
trolledim mk

olmuyo be trollendik -,-

yalancılar
Ziyaretçi
yalancılar

gerçek girenlerde gördüm hatta bu gün uk hsbta girdiğimde delted user oldum ve benim girdipğğim sohbet odalrın da (florida) sohbet odasında bir sürerü deleted user ve eski msp oyuncuları vardı onalrt naısl girdiya ?

aylin
Ziyaretçi
aylin

olmuyo olmuyo olmyo girmek istiyorum eki mspyi özledim nasıldı unuttum ama çok güzeldi ablam oynarken 2011 yılındaydı bende ozamanlarda başladım

melis öz
Ziyaretçi
melis öz

neden eski msp ye girilmiyor

sanane
Ziyaretçi
sanane

flas istio

Napcan
Ziyaretçi
Napcan

.

GÜRBİZ
Ziyaretçi
GÜRBİZ

ya girilmiyo be YALANCILAR

u67
Ziyaretçi
u67

msp ye girilmiy or

Msp ad beyazmodaguzeli
Ziyaretçi
Msp ad beyazmodaguzeli

Bence böyle seyleri yuklemeyin virüs bulaşır

uzay
Ziyaretçi
uzay

girilmiyo

old msp
Ziyaretçi
old msp

eski msp oyna

DreamsQuinn
Ziyaretçi
DreamsQuinn

Lütfen ben oluyum

GölgeGül10
Ziyaretçi
GölgeGül10

LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN HİÇ VIP OLMADIM LÜTFENNNNNNNNNNNNNN ABI YÂDA ABLA LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNN

GölgeGül10
Ziyaretçi
GölgeGül10

Lütfennnnnnnnnnnnnnnn abi yada abla hiç hayatımda olmadimmm olmak istiyorum her dileğim bunu tutuyorum ALLAH ADINA LÜTFENNNNNN

Star85321
Ziyaretçi
Star85321

Ya salak mısın iz anonymous eski MSP yi hackledi

Star85321
Ziyaretçi
Star85321

Ya salak mısın iz anonymous eski MSP yi hackledi

mia123
Ziyaretçi
mia123

kötü!

yaaaaaaaaa

MSP <3
Ziyaretçi
MSP <3

http ama neıudfeh

azra
Ziyaretçi
azra

ben hiç oynamadım

sanane
Ziyaretçi
sanane

flash yükledim bilgisayarıma virüs girdi sıfırladık

sanane
Ziyaretçi
sanane

ana sayfaya girdim oturum açılmıyo donuyo error fln verio

sanane
Ziyaretçi
sanane

Yorumumu beğenmezsen okumazsan evine Pixi Star gelir inş..

BİLGİN KIZ
Ziyaretçi
BİLGİN KIZ

ORDA NIYE ANON VAR? ARKADAŞLAR ADMINLER OYUNU DUZGUNCE OYNIYALIM “PARA” YATIRALIM DIYE HACKER YOK DIYOR AMA VAR YEMINLEN VAR PARA KAZANMAK ICIN YAPIYORLAR AMA TEHLIKEDEYIZ! BU MODERATÖRLERE INANMAYIN GEÇEN CAFEYE GITTIM SAAT GECE 11’DE CAFE ADI 2537364 FELANDI HACKERLER KONUŞUYORDU BIRI ÇEVIRDI 2020’DE MSP’YI ELE GEÇIRICEKLER VE BUNU CLAUS (böyle yaziliyor heralde) YANI MSP’NIN KURUCUSU BILE KURTARAMICAK AKŞAM 11 VEYA 10’DA OYUNA GIRMEYIN 2020’DE AMA OYUNA GIRIN HACKERLER HESAPLARI BOS GORUP CALIYOR HACKER YAZARSA ENG+RAPOR ATIN! AMA ADMINLERE HABER VERMEYIN HEY ADMINLER BU KADAR COK BILIYORSANIZ HACKERLERE BAN ATIN GROOM V.B ADMINLER BOŞUNA MI ADMIN OLMUŞ YETER BENIM 20 HESABIMDA… Devamını oku »

Ay gtm
Ziyaretçi
Ay gtm

JJajqjjeuwjsjxiajzjsus

SANANE
Ziyaretçi
SANANE

ÇILMIYOR BİR B*K BİLMİYONUZ

merveoffical
Ziyaretçi
merveoffical

Lan o açılıyor da sonra Rusça yazıyor olum biz Rus lan mk

merveoffical
Ziyaretçi
merveoffical

Ztn eski msp de hep rare giysi varmış ama değeri 0

bir kişi
Ziyaretçi
bir kişi

girilmiyorki

GİZLİ ESKİ MSP OYNAYAN KİZ
Ziyaretçi
GİZLİ ESKİ MSP OYNAYAN KİZ

OMG.OLDUUUUU SORANLAR İÇİN ESKİ MSP OYUYORU YESS .HİC KİMSEYE SOYLEMİCEM.SADEE BİR KİZLA BEN OYNUYORUM YESZZZZ.ACİLDİİİ.COK GUZEÇLMİSE BENDE SKİ BİLGİSAYAR OLDU İCCİN ACİLDİ HEMEN

Gizli kişi
Ziyaretçi
Gizli kişi

Nasıl yaptın nolur söyle

Baban
Ziyaretçi
Baban

Mert nasıl girdi aq

XangelmX11
Ziyaretçi
XangelmX11

hürkes oynuyomu bu oynu

yarrak obama
Ziyaretçi
yarrak obama

ne bok varsa bulmuş bizi bune amk oyununu silkiyim

mspnurtac2010
Ziyaretçi
mspnurtac2010

ulan kufur etme yarrak obama mall

pohk
Ziyaretçi
pohk

abode açılmıyo amk

ludmi84
Ziyaretçi
ludmi84

ayn

sevim
Ziyaretçi
sevim

eski mspye ilk kere görüyorum 😮

ludmi84
Ziyaretçi
ludmi84

ayn ben de

olmuyo mk
Ziyaretçi
olmuyo mk

olmuyor boşuna denemeyin -.-

SİGARACIGENÇÇ
Ziyaretçi
SİGARACIGENÇÇ

yanlşız yılların hepsi aynı çıkıo -msp KOYANkoyduali.077

Adımı boşver sen yoruma bak
Ziyaretçi
Adımı boşver sen yoruma bak

Çok saçma flash yüklü ama hala yükle diyo hiç bişey olmuyo ztn olcağını düşünmüyodum

Adımı boşver sen yoruma bak
Ziyaretçi
Adımı boşver sen yoruma bak

ilk ben yazdım silinsin

MAVİ MELEK
Ziyaretçi
MAVİ MELEK

EYER TELEFONUNUZ VARSA MEĞSEPE YÜKLEYEBİLİRSİNİZ ÇÜNKÜ TELEFONA MEĞSEPE YÜKLENEBİLER AMA BİLGİSAYARDAN YÜKLENEMEZ SADECE OYNANIR MEĞSEPE

mavi melek hater
Ziyaretçi
mavi melek hater

beeeen seniiiiin haterinim mal kız senin msp’ne sıçayım ok mu?

Movie Star Planet
Ziyaretçi
Movie Star Planet

size bazı msp adları ve şifreleri vereceğim 1- adı:Cemrenaz5665 şifresi:cemrecemre5665 2- adı:msppixiSTAR086 şifresi:msp güzeli90 3- adı:fıstık0964 şifresi:fındıklıfıstık000 4- adı: !NutellaGo! şifresi:b35nutella kapan alır, bu arada bilgileri Cemrenaz5665=1000 sc fln 5 diamond msppixiSTAR86=7000 sc 13 diamond fıstık0964=3100(daha azda olabilir unuttum) !NutellaGo!=8640 15 diamond(sc de tam emin değilim ama buydu galiba) BU ARADA! BUNLARDAN BİRİ ESKİ VIP AMAA EN YÜKSEK SC OLAN DİYE HEMEN ONU DENEMEYİN BENCE EN AZ SC OLANDA OLABİLİR…kim bulucak bakaalımm

güzel kız 56
Ziyaretçi
güzel kız 56

Oha cemrenaz5665 aldım çok iyiii

omggg
Ziyaretçi
omggg

fıstık olanı aldım on yedi diamond çıktıııııııııııııı

sanane
Ziyaretçi
sanane

2014 nerde

sude .d
Ziyaretçi
sude .d

ee flash istiyo naapçaz ? trollendik galiba