Genel

Eski MSP’ye nasıl girilir, Eski MSP’nin linki?

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere Eski MSP’ye nasıl girilir, Eski MSP’nin linki? konularından bilgiler vereceğiz.

MovieStarPlanet ilk olarak Danimarka’da 2009 yılında kullanıma açıldı ve ülkemize 2012 yılında giriş yaptı. MovieStarPlanet  oynayan çoğu kişi MovieStarPlanet’in eski halini merak ediyor ve eski MSP’ye nasıl girildiğini araştırıyor.

Eski MSP’ye nasıl girilir?

Arkadaşlar eski MSP’ye ne yazıkki şuanda girilemiyor. Ancak eski görüntülerine ve eski haline ulaşabileceğiniz bir link var.

Eski MSP’nin linki?

Eski MSP’nin nasıl olduğunu merak ediyorsanız size vereceğimiz linkler sayesinde eski MSP’nin giriş yerine ulaşabileceksiniz ancak eski MSP’ye giriş yapılmıyor.

2009 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2010 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2011 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2012 MSP LİNKİ > TIKLAYIN
2013 MSP LİNKİ > TIKLAYIN

Eski MSP görüntüleri

Abone ol
Bildir
guest
166 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
skzskzskz
skzskzskz
4 Ağustos 2022 10:23

Arkadaşlar MSPRetro ile eski msp’ye girebiliriz ama maalesef Türkiye serveri yok. Ve fazla kişi çevrimiçi olmuyor. Benim MSPRetro hesabım: cheryl †

İndirmek için Google’a MSPRetro yazıp mspretro.com’a girmeniz yeterli.

Şey Mi Dostum-
Şey Mi Dostum-
16 Nisan 2022 19:24

Arkadaşlar, Bir Çok Kişi Giremediğini Söylemiş. Zaten Giremezsiniz Çünkü Eski MSP Flash Player ile Çalışıyor. Bildiğiniz Veya Bilmediğiniz Üzere Flash Player Günümüzde Kapandığı için Eski MSP’ye Giremezsiniz.

Bu Arada Alakasızda Profil Fotoğrafım Neden Böyle AWĞPLŞKLJMSDN

Betül
Betül
20 Ağustos 2021 21:55

Bu beni çok üzdü bi kere bile kullanamadan oynayamadan gitti umarım en kısa zamanda çözülür

Akdnksskks
Akdnksskks
15 Ağustos 2021 01:43

Yeni msp gelmeden önce mobil puffine girip bilgisayardanmış gibi oynuyoduk lütfen bunu geri getirin

Akdnksskks
Akdnksskks
15 Ağustos 2021 01:41

Eski msp deilde şey

Mspyi seven insan
Mspyi seven insan
24 Haziran 2021 18:19

offfffffffffffffffffffffffff

Mspyi seven insan
Mspyi seven insan
24 Haziran 2021 18:19

aaaa ben girilmiyo kısmını okumamıştım ha

Mspyi seven insan
Mspyi seven insan
24 Haziran 2021 18:18

ayn ln açılmıyo bu naısl bişey düzgün bi msp yapın ya

BRAWL STARS TÜRKIYE
BRAWL STARS TÜRKIYE
2 Mayıs 2021 17:12

Acilmiyo yia mspyi merak ediyorum eskiden 2020 yılında mspye başladım ama 2021 yilinda biraktim artık mspde sıkıcı onun yerine brawl STARS oynayın

sanane U-U
sanane U-U
16 Ekim 2021 00:45

oynuyorum ztn

Ece
Ece
27 Nisan 2021 13:29

abi herkez giirilimyor yazmış aq zaten girilmiyor diye yazmış körmüsünüz okumadan girmeyin

GİRİLMİOO
GİRİLMİOO
13 Nisan 2021 20:52

GİRİLMİOO

nisa turk
nisa turk
13 Nisan 2021 13:41

olmuyor asla giremedim msp ye offfffffffffffff

sinirlenince evi yıkan kız
sinirlenince evi yıkan kız
1 Nisan 2021 16:10

lan neden olmuyo 56566656565656 kere indirdim olmuyo ölücemm şimdiii

JokeGooddes
JokeGooddes
27 Nisan 2021 13:28

girilmiyor diye yazmış ztn aq

bi Allahın kulu
bi Allahın kulu
26 Mart 2021 21:00

ben bilfisayardan girmeye çalışıyorum yükle diyorum yükleniyor tamam da açılmıyor nedenini bilmiyorum

NoodleCoffe
NoodleCoffe
26 Mart 2021 15:01

olmuyor çok heveslenmiştim ya

naz
naz
6 Mart 2021 17:50
  • açılmıyor adobe flash player gerekiyormuş
  • eskimsp acaba nasıl?
  • şuanki bence güzel bir msp’mi?
?chinnamoncupcake?
?chinnamoncupcake?
1 Mart 2021 19:58

Arkadaşlar normalde oynayabilirsiniz . Sadece Adobe Flash Player Kapandığı için oynanmıyor . Flash’ı kendisi indiriyor . Bu çok saçma . Belli ki site Adobe Flash Player kalktığından , indirilebilir sürümünü yapmak yerine böyle saçma bir bahane uydurmuş . 764578657695 Kere yükleseniz bile açılmayacak . Haberiniz olsun .

piksi sıtarın gacısı
piksi sıtarın gacısı
3 Şubat 2021 07:02

oha flash player site den indiriliyo, NE? ama nası ya ama site açılmıyo

olmuyo mk
olmuyo mk
27 Ocak 2021 17:35

olmuooğğ

sanane lan yürü git
sanane lan yürü git
27 Ocak 2021 15:45

Açılmıyor 🙁

almina
almina
23 Ocak 2021 20:00

flash player gittiği için artık giremeyiz hiçbir şekilde eski msp ye…

cgjghj
cgjghj
16 Ocak 2021 18:44

açılmıyor denemtin

hüüğ
hüüğ
9 Ocak 2021 19:10

olmuyor

sevim
sevim
2 Ocak 2021 13:16

olmuyo boş boşuna denemeyin error veriyo ve kullanıcı yani moviestar yapamıyonuz yani error veryo ve 3 2 saattir bekledim olmadı illaki error veriyo bunun nedeni anonymous o msp beta yani eski mspyi hacklediği için hep error yeriyo keşke 2013 2014te msp oynasaymışım çok pişmanım oynamadığım için :d

eski
eski
2 Ocak 2021 10:01

ben küçükken ablam oynuyordu 2014’te

111
111
22 Aralık 2020 21:56

olmuyo

sıradan biri işte
sıradan biri işte
4 Kasım 2020 16:55

olmadı bende ama flashı etkinleştir diyorum olmuyor lnt olsun be

Gulugul
Gulugul
30 Ekim 2020 18:26

Ben siteyi engelledim , inş virüs bulaşmasını engellemiştir 😐

msp lovely
msp lovely
11 Ekim 2020 20:41

Bari Kaldırmasaydılar yüklemezdik ben keşke 2014de mspye başlasaymışım 🙁

I m i n l o v e w i t h y o u
I m i n l o v e w i t h y o u
3 Ekim 2020 13:52

flas hi indirdim hala fLaŞ TeVe yİ iNdİr diyo çıldırcam

msp gül
msp gül
3 Ekim 2020 13:50

lan flash i indirdim hala flashi indirin diyer lmao

Last edited 1 yıl önce by msp gül
nickim: Love><Devil
nickim: Love><Devil
19 Eylül 2020 20:30

bilgisayara nasık virüs bulaştırılır en kolay yöntemler vol 69 wqkjeqpwokşl olm denemek gibi bi mallık yapmamışsınızdır umarım ( bu arada nickim: Love><Devil sertifika veya ticket verirmisinizz)

Anonim .d
Anonim .d
26 Ekim 2020 22:11

Virüssüz kardeşim git virüs kavramını bir öğren sen 🙂

MSP VANİLLA
MSP VANİLLA
16 Eylül 2020 16:19

GİRMEYE ÇALIŞDIM GİRİLMİYO YAW

Ezgi
Ezgi
27 Ağustos 2020 14:29

anonymous bizi çok zorladı la

msp gül
msp gül
16 Ağustos 2020 13:00

keşke msp ye 2015 de başlasaydım:(

knklar ben geldim
knklar ben geldim
2 Eylül 2020 15:44
Yanıtla  msp gül

aynen lan

*-*
*-*
8 Ekim 2020 20:57
Yanıtla  msp gül

ben 5 yıldır oynuyorum şuan 3. hesabımdayım önceki hesaplarım ban yedi hesaplarım kapatıldı ama şuan esmatepex341 hesabındayım :d

Sıradan kişi yaw
Sıradan kişi yaw
26 Kasım 2020 19:59
Yanıtla  msp gül

Keşke WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

derklo345
derklo345
5 Ağustos 2020 20:31

girilmiyor-,-

helloo
helloo
5 Ağustos 2020 20:24

hm 107.yorum kbnşdofuagştrhiıhtdgp

derklo345
derklo345
5 Ağustos 2020 20:31
Yanıtla  helloo

kanka gir dedin girilmiyo ya?

helloo
helloo
5 Ağustos 2020 20:32
Yanıtla  helloo

ne bileyim ben

melek kız
melek kız
13 Temmuz 2020 13:03

arkadaşlar hackerlerin şifresi ya hack666 yada hacker123

derklo345
derklo345
5 Ağustos 2020 20:30
Yanıtla  melek kız

hacker mısın yoksa seeen nşdfoınhsıous

msp gül
msp gül
14 Ağustos 2020 21:34
Yanıtla  melek kız
  • tşkler şimdi miss filly in hesabını heklicem o yeee
UwU
UwU
8 Kasım 2020 22:14
Yanıtla  msp gül

işe yaradımı lna

hacker(d)
hacker(d)
30 Haziran 2020 20:52

arkadaşlar öncelikle ben hackerim benden korkun şimdi buraya ism,n yazanları hackelyecğeim(d)

pok
pok
5 Temmuz 2020 16:16
Yanıtla  hacker(d)

evet benim adım pok hekle beni hekır abee

burcu
burcu
26 Temmuz 2020 13:56
Yanıtla  pok

xdd

melek kız
melek kız
13 Temmuz 2020 13:05
Yanıtla  hacker(d)

kesin kesin çalırsın

Nil Sura
Nil Sura
29 Temmuz 2020 10:38
Yanıtla  hacker(d)

hehe -_-

lolo
lolo
25 Eylül 2020 21:51
Yanıtla  hacker(d)

olm bizim de şf kırıcı var biz kendimize hacker diomuyuz
ayıp
not nick verin hackliyim

mal mısın sözde hekır
mal mısın sözde hekır
2 Ocak 2021 10:03
Yanıtla  hacker(d)

ayyy çaldı inanamıyorum aaaaa sdgfeyygfıtıre aa hekledi beniğ yardım edin
pcye virüs bulaştı aaaaaa XD

msp nick Esra3493 c:
msp nick Esra3493 c:
25 Haziran 2020 03:09

lan fotolara baktımda eski msp iğrenç lann iyiki 2018de başladım ama 2020 en güseli ben denedim olmuyor flashı inidirin dior bence indirmeyin virüs bulaşabilir bu arada nickim: Esra3493 (:

Biri işte beğ
Biri işte beğ
31 Temmuz 2020 03:17

flash dan virüsmü bulaşır PKASDKDLSKDŞASLKDALDKŞA msp ye neyle girion sen ?

Anonim .d
Anonim .d
26 Ekim 2020 22:12

aynen öyle flash player’dan virüs bulaşması ŞKLMSİŞFGMAFSŞLG

derklo345
derklo345
5 Ağustos 2020 20:29

evet, ben derklo 🙂 biliyor musun derklo’yu?

Sanane mal ben iste
Sanane mal ben iste
10 Haziran 2020 20:09

Hiç bise olmuyo amk

napacan ismimi
napacan ismimi
10 Haziran 2020 15:57

hiç denemeyin flash player diyo onu indirin diyo virüs bılaşır hiç indirmeyin inmiyo da zaten .d

sağane
sağane
8 Haziran 2020 12:00

selam

sanane
sanane
29 Mayıs 2020 11:16

puahhahhah

!bak!
!bak!
10 Mayıs 2020 16:41

,

GİRİLMİYOR UĞRAŞMAYIN
GİRİLMİYOR UĞRAŞMAYIN
8 Mayıs 2020 17:14

arkadaşlar uğraşmayın bende zaten denemedim eski msp hacklendi denemeyin virüs bulaşır. ve zaten eski msp biraz çatlaktı deli deli şeyler vardı uygun değildi yani

nickim: Love><Devil
nickim: Love><Devil
19 Eylül 2020 20:32

ben oynamadım ama söylediğine katılıyorum çünkü internetten fotoğraflaara felan baktım baya piskopatça

sanane gardaş
sanane gardaş
6 Mayıs 2020 15:13

girilmiyo çıldırcam

Msp ♥
Msp ♥
11 Nisan 2020 23:58

Flash yüklü ama açılmıyor ve flasha nerden izin vercem acil yardım

SA-NA-NE?:)
SA-NA-NE?:)
28 Temmuz 2020 17:30
Yanıtla  Msp ♥

Sakın indirme virüs bulaşırın heçde çabuk heckleniyoğ

flash yüklü zaten
flash yüklü zaten
11 Nisan 2020 23:34

açılmıyor amk çıldırcam

VanillaCroft1
VanillaCroft1
7 Nisan 2020 22:58

msp hesabımdan ekleyin adı VanillaCroft1

166
0
Düşüncelerinizi seversiniz, lütfen yorum yapınx
()
x