MSP 2

MovieStarPlanet 2 Türkiye’de açıldı

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere çok güze bir haber vereceğiz. Herkesin heyecanla beklediği MSP 2 Türkiye’de açıldı.

MovieStarPlanet  2’ye şu anda Türkiye’den giriş yapılabiliyor. Ancak çok yoğun olduğu için bazen açılmıyor.

MovieStarPlanet 2 sadece bilgisayardan açılıyor. MSP 2’ye giriş yapmak için tıklayın.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
50 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Matthewkague
Matthewkague
27 Temmuz 2020 12:02

Blink<3
Blink<3
11 Mayıs 2020 18:33

Olmuyor ki açılmıyor error veriyor

𝙴𝚢𝚕𝚎𝚖
𝙴𝚢𝚕𝚎𝚖
29 Nisan 2020 09:15

Alttaki knkm anaa

HILAL
HILAL
26 Nisan 2020 14:15

nedenben oynayamadim

HAVALI KIZ 500
HAVALI KIZ 500
22 Mart 2020 16:00

TÜRK OLAN ADINI YAZŞIN OYNADIĞIMDA HERKEZ FUL İNGİLİZ D VERİN BERABER OYNAYALIM LÜTFEN

ezgi su
ezgi su
23 Şubat 2020 14:12

acaba msp2 nin linki nerde bullamadım da

Fidan
Fidan
22 Şubat 2020 16:53

ben tikladim ama gelmedi?

mspci
mspci
16 Şubat 2020 14:41

ben hala açamıyorum

Darkie!
Darkie!
14 Şubat 2020 20:48

Biliyoz kiiğ Nova Star ve Pixi hanım dedi! Msp 2 adım:Darkie! Normal Msp:Darkieee

Kaka
Kaka
13 Şubat 2020 00:57

S.a

ad addır
ad addır
20 Şubat 2020 15:55
Reply to  Kaka

tuvalete gitmek istermisin?

feyza
feyza
12 Şubat 2020 20:29

nasıl giriliyo

blablabla
blablabla
12 Şubat 2020 20:28

mspyi msp2ye değişmem msp bana göre çok değerli ♥

ben
ben
12 Şubat 2020 16:44

girilmiyooo

ismimden sna neg
ismimden sna neg
12 Şubat 2020 15:17

ya oyun girmiyo error yaziyo la bide operradan deniyiim dedim girlimiyo error felan diyo

marnie
marnie
12 Şubat 2020 14:50

yeter artık ocağın başından beri gimeye çalışıyorum fakat oyun açılmıyor bilgisayar ve tabetten defalarca denedim fakat yine olmadı bir an önce düzeltin o kadar para yatırdık haksızlık etmeyin rica ederim lütfen düzeltin şu hatayı

-İremX
-İremX
11 Şubat 2020 23:26

ben hayla giremiyorum herşeyi denedim blockstarplanete girdiğimde msp de oluyomu bilmiyorum ama msp2dekiler gözüküyor ve girmişler ben msp2 bate oynuyoruma tıkladığımda bir site açılıyor ama çok mantıksız cidden ONUR ABİ HAKSIZLIK YAPMA OYUN YAPÇAKSAN HERKES GİRSİN

napcan
napcan
11 Şubat 2020 21:02

aq açılmıyoo

ayla
ayla
11 Şubat 2020 19:02

müq

Trendy
Trendy
11 Şubat 2020 18:46

açılıyo sandım ama açılmadı .-.

Türkü deniz kurt
Türkü deniz kurt
11 Şubat 2020 16:20

Mühtiş

.he
.he
11 Şubat 2020 16:06

ben dünden beri oynuyom çok kasıyo oyun

ehuehu
ehuehu
11 Şubat 2020 16:31
Reply to  .he

Nasıl açtın?

Ne yapacan?
Ne yapacan?
14 Şubat 2020 20:51
Reply to  .he

Ayn bende oynadım ama benimde çenem ve gözüm gözükmüyooooğ
Waaaaaaaaaağağağğağağğağağ

ADIMI NAPÇAN !
ADIMI NAPÇAN !
11 Şubat 2020 15:53

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa girilmiyoğğğğğğğğğğğğ nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

eben
eben
11 Şubat 2020 15:50

siteye girnce daha oyun çıkmadı fln diyo

eben
eben
11 Şubat 2020 15:50

ben siteye giriyom hala açılmadı diyor

nickim mspde damla111133 ark atn
nickim mspde damla111133 ark atn
11 Şubat 2020 14:30

ben bilgiyardan oynuyorum ama acilmiyor nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ?

Fattili füt füt
Fattili füt füt
11 Şubat 2020 14:11

ben giremedim

YFUC
YFUC
11 Şubat 2020 11:25

GXD

İNSAN
İNSAN
11 Şubat 2020 00:33

%90 da takılıyor napacağız webgl hatası veriyor

ebem
ebem
10 Şubat 2020 23:02

uwwu

napçan adımı
napçan adımı
10 Şubat 2020 22:59

SONUNDA

Nil
Nil
10 Şubat 2020 22:48

ya bende yüklenmiyor lütfen söyleyin ne yapmalıyım?

Fattili füt füt
Fattili füt füt
11 Şubat 2020 14:11
Reply to  Nil

aynen

Çok bilmiş
Çok bilmiş
10 Şubat 2020 22:41

Mobilde olduğum için , birde tamam a bastığım halde açılmadı.

ece
ece
10 Şubat 2020 22:40

bende error veriyor neden bilen varmı

melis
melis
12 Şubat 2020 21:10
Reply to  ece

bendede

msp
msp
13 Şubat 2020 12:30
Reply to  ece

Benim gibi azeriysen giremezsin -,-

Darkie!
Darkie!
14 Şubat 2020 20:49
Reply to  msp

Türk sevrer’ından gir.

Cloudy1574
Cloudy1574
10 Şubat 2020 22:40

İlk yorum ama ben tabletten girecektim 🙁

zeeynp
zeeynp
10 Şubat 2020 22:40

OHAA İLK

Deadangels
Deadangels
10 Şubat 2020 22:40

Mobilden oynamak için ne kadar beklicez

Defne
Defne
11 Şubat 2020 19:03
Reply to  Deadangels

Abi neden İOS da oynanıyor da Android lerde oynanmıyor?

azra
azra
10 Şubat 2020 22:39

oleyyyyyy

ela
ela
10 Şubat 2020 22:39

ilk

Beren
Beren
10 Şubat 2020 22:39

ilk mauahah çatal bıçak seti kazandm

bilge
bilge
10 Şubat 2020 22:38

ilk ♥

İNSAN
İNSAN
11 Şubat 2020 00:47
Reply to  bilge

bizden bir adet alkış kazandınız!

Darkie!
Darkie!
14 Şubat 2020 20:49
Reply to  bilge

Bir yıllık vip aldınız,tebrikler.