MSP HESAP

MSP hacker günü 2019

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere şu sıralar oldukça fazla konuşulan MSP hacker gününde bahsedeceğiz. MSP Hacker günü var mı? MSP hacker günü ne zaman?

MSP hacker günü

MovieStarPlanet‘te her yıl 29 Nisan hacker günü olarak bilinir. Bu tarih geldiğinde bir çok kullanıcı bugünü MSP hacker günü olarak kabul eder. Aslında MSP’de hacker günü diye bir şey  yoktur. Bu tamamen uydurmadır.

Genelde 29 Nisan günü oyuncuların bazıları oyunda hacker gibi davranır. Kıyafetlerini hacker gibi değiştirir. Herkese “ben hackerim” şeklinde mesajlar atar. Ancak bunların hiçi biri gerçeği yansıtmamaktadır.

Sizlerde yorumlarda msp hacker günü ile ilgili yorum yapabilirsiniz. Sizce hacker günü gerçek mi?

64
Kimler Neler Demiş?

avatar
52 Yorum konuları
12 Konu cevapları
1 İzleyiciler
 
En çok tepki verilen yorum
En yeni yorum dizisi
60 Yorum yazarları
MSP hayranıMelek Karamelissaİsimsiz6/B Son yorum yazarları
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
yağmur
Ziyaretçi
yağmur

oha

Gece'm
Ziyaretçi
Gece'm

Noldu? nhftjurekwjnbvfdte

Recebus teayyibb erdogean officieal
Ziyaretçi
Recebus teayyibb erdogean officieal

ŞLMN ALYKM ORUJ MUSUNUZ GENJLER EHEUEHEUEJEU

MSP hayranı
Ziyaretçi
MSP hayranı

Ben orucum

Sudekama.
Ziyaretçi
Sudekama.

İlkk

SOLEGİRL
Ziyaretçi
SOLEGİRL

vay bılıyorumcvcjdklçrzfv

napcan ?
Ziyaretçi
napcan ?

İlk yorum yeee

seren
Ziyaretçi
seren

ilk

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

banada yalan geliyor

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

ayn -,- yalan

bıcıbıcı
Ziyaretçi
bıcıbıcı

vallaha mı

yaren
Ziyaretçi
yaren

ilk yorumm

bence gerçek değil
Ziyaretçi
bence gerçek değil

hac

MSPgirLs
Ziyaretçi
MSPgirLs

İlk başta bende öyle sandım uydurukmuş ilk buarada

bence gerçek değil
Ziyaretçi
bence gerçek değil

ğil

yaren
Ziyaretçi
yaren

ilk yorumm
beni ekleyin nixelanda 123456789

MSP Hastası.-.
Ziyaretçi
MSP Hastası.-.

bence hacker günü çok saçma bişi zaten benim hesabıma şimdiye kadar bişey olmadı her 29 nisanda biraz korkuyorum ama hiç bişey olmuyo neden hacker günü diye bişey var onuda bilmiyorum zaten

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

Herkes korkarak hsbına girmesin bizde dans edelim msp bize kalsın diyorlar mwaelelöş

KahküllüPanda
Ziyaretçi
KahküllüPanda

iLK

gizli kişi
Ziyaretçi
gizli kişi

Aynen kanmayın mesaj atanlara da yazmayın engelleyin <3

wqeqwweqqw
Ziyaretçi
wqeqwweqqw

Hacker Bea

Cat Girls><
Ziyaretçi
Cat Girls><

bence gerçek ama vürüs olabilir msp nolur hackerları kaldırr bana vip ticket gönderecek kişi ? oyun adım :Cat Girls><

Derin
Ziyaretçi
Derin

ben hergün giriom bişi olmuo daha bugün dia paket aldım sfdkvbhıdjfgşukjefgıu

Evrim7Evrimi
Ziyaretçi
Evrim7Evrimi

Hacker günü uydurmaysa hadi yalah çok güzl djhdhgdhg hesabımı çaldırmaya korkuyodum lqn

furkan goktas
Ziyaretçi
furkan goktas

iyi ben yapmdinn

furkan goktas
Ziyaretçi
furkan goktas

aslinda guzel

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

Hacker günü güzelmi? hıhı bencede 😀

MUZLU SÜT
Ziyaretçi
MUZLU SÜT

hyr uydurmasnlr .d

selis
Ziyaretçi
selis

bugün hiç heçkır yoktu valla ama bilmiyorm

selis
Ziyaretçi
selis

heçkır gününde heçkır kıyafeti giymeyin ve durumunuza HACKER DAY (d) yazmayın msp SONSUZ ENGEL ATIYO!

MorbidAngel386
Ziyaretçi
MorbidAngel386

Bencede insanların saçma uydurduğu bişey aynı paskalya bayramı gibi.

snne lan
Ziyaretçi
snne lan

olm korktum girdim bisi olmdı

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

ayn bende *-* yalan olduğunu bilince koptum mlewödşls

Receqğ Qayyiq Erdoqan
Ziyaretçi
Receqğ Qayyiq Erdoqan

Lan Gri kurt niye heryerde barazit gibi varsın laqan .q

MSP hayranı
Ziyaretçi
MSP hayranı

Bence gzl

Azra
Ziyaretçi
Azra

daha yeni frk ettim bidirim gelince hemen pc ye koştum

BUSRA
Ziyaretçi
BUSRA

ben bılıyodum ama gınede oyuna gırdım

Hazal
Ziyaretçi
Hazal

Bence Yalan Bir Gün

Hazal
Ziyaretçi
Hazal

Çünkü Bütün Gün Oyundaydım -,-

RECEQUS TEAYİQ ERDOQANĞN
Ziyaretçi
RECEQUS TEAYİQ ERDOQANĞN

Öylemi -,-

Ben kimim mk
Ziyaretçi
Ben kimim mk

Olabilir ama olmayada bilir jdhdjdnd

MERVEĞĞĞĞ
Ziyaretçi
MERVEĞĞĞĞ

Kardeşim bugün hacker kıyafeti giumişti dlfmfldmlff

xXgÖkÇeXx
Ziyaretçi
xXgÖkÇeXx

bana 3 lvllik bir Deleted User mesaj attı hesabıma girdi çok korktum

Gecemelisss1<
Ziyaretçi
Gecemelisss1<

yalan be ben bile hacklenmedim dün ki yalanmış arklar gece 3 te girdim bir bok olmadı yalan inanmayın

>>> What <<<
Ziyaretçi
>>> What <<<

hayır

>>> What <<<
Ziyaretçi
>>> What <<<

Hayır

mspcizeze
Ziyaretçi
mspcizeze

bnce değil

mspcizeze
Ziyaretçi
mspcizeze

bence değil ama bırı ortyaa attıı soz ıle oyl bılınıor bence.

bitter ile ece
Ziyaretçi
bitter ile ece

o değilde nedense hacker kıyafeti giyip birbirine şifreni vr diye birbirinin hesaplarını alma çabaları nedense komiğime gelio .d

bitter ile ece
Ziyaretçi
bitter ile ece

alma değil çalma yazcaktım .c

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

Bence hacker günü diye bişey yok. Kanıtı var ben çoğu sohbet odasına gittim hiç kimsenin hacker ile alakası yoktu. Doğrusu buda benim ilk saçma hacker günümdü mlkemelw . Kısacası HACKER GÜNÜ DİYE BİŞEY YOK nklemqdle

Bıqdım senden Grey qurt .q
Ziyaretçi
Bıqdım senden Grey qurt .q

kime diyom *-*

Berfin
Ziyaretçi
Berfin

Gerçek ve bu hackerler var

mspecem
Ziyaretçi
mspecem

you qwwk bilmiyoduk

msp pandası
Ziyaretçi
msp pandası

benim hacker gününde hesabım calındı

>post malone<
Ziyaretçi
>post malone<

bende eskiden hackerdim GIII

LUNA
Ziyaretçi
LUNA

HACKER GUNU VAR BU ESLİDE 2016 YİLİN 29 NİSANA GİDİB CİKİYOR.CUNKİ HEMİSE MSP OTURUM ACAN KİSİLER O GUN HSBLARİNA GİRE BİLMEDİ BUNU SEBEBI MSP VIRUS DUSMESI ILE ALAKALI BUNU SEBEBI MSP HACK YAPAN KUNLALACILAR YUZUNDEN MSP VURUS DUSDU O GUNDEN SONRA HER YILIN 29 NISANI MSP HACKER GUNU OLDU

Cahilleq
Ziyaretçi
Cahilleq

**BİLMEDİ** TDK DE ELEMAN MISIN YOKSA BANA MI ÖYLE GELİYOR

msp ustafuuuuu
Ziyaretçi
msp ustafuuuuu

banada ben hackerim dediler ama inanmadım bence dikkat !!!!!!!!!!!!!!!

melek nq
Ziyaretçi
melek nq

gençler bazı youtuber lar yok diyo bazıları var diyo bunamı inannalım

6/B
Ziyaretçi
6/B

okulum 14 eylül gelin gangalar

İsimsiz
Ziyaretçi
İsimsiz

Bence Gerçek. Çünkü gerçek olmasa nasıl hesap çalıyorlar??