MSP HESAP

MSP hacker günü 2019

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere şu sıralar oldukça fazla konuşulan MSP hacker gününde bahsedeceğiz. MSP Hacker günü var mı? MSP hacker günü ne zaman?

MSP hacker günü

MovieStarPlanet‘te her yıl 29 Nisan hacker günü olarak bilinir. Bu tarih geldiğinde bir çok kullanıcı bugünü MSP hacker günü olarak kabul eder. Aslında MSP’de hacker günü diye bir şey  yoktur. Bu tamamen uydurmadır.

Genelde 29 Nisan günü oyuncuların bazıları oyunda hacker gibi davranır. Kıyafetlerini hacker gibi değiştirir. Herkese “ben hackerim” şeklinde mesajlar atar. Ancak bunların hiçi biri gerçeği yansıtmamaktadır.

Sizlerde yorumlarda msp hacker günü ile ilgili yorum yapabilirsiniz. Sizce hacker günü gerçek mi?

112
Kimler Neler Demiş?

avatar
89 Yorum konuları
23 Konu cevapları
1 İzleyiciler
 
En çok tepki verilen yorum
En yeni yorum dizisi
107 Yorum yazarları
nevaraqDripiebangtancızeynep87667zeynep87667 Son yorum yazarları
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
nevaraq
Ziyaretçi
nevaraq

BENCE GERÇEK!! MSP NİCKİM:nisanurummmmm

Dripie
Ziyaretçi
Dripie

Bence hacker günü gerçek!

zeynep87667
Ziyaretçi
zeynep87667

buna inanan varmıydı gerçekten?

zeynep87667
Ziyaretçi
zeynep87667

bu arada drip çekilişi yapıyorum 1 mayıs da açıklanıcak

zeynep87667
Ziyaretçi
zeynep87667

katılın

Korkuyom ama fake hesaptan oynuyon hesabıma girmek
Ziyaretçi
Korkuyom ama fake hesaptan oynuyon hesabıma girmek

ben fake hesaptan girdim ve Miss Filly 2020 diye biri var bana sen istedin yazdı ama çalmadı?bencede gerçek değil ama yinede korkuyorum

OwQ
Ziyaretçi
OwQ

Bugün 29 Nisan aq alsmsmdeldmmdw

MSP HACKER NEW
Ziyaretçi
MSP HACKER NEW

ben hAcKeR New

MSP HACKER NEW
Ziyaretçi
MSP HACKER NEW

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

azra
Ziyaretçi
azra

enzübillahimineşşeydanıracim bune lan bence inanmıom ama e posta var benim sizde e posta ekleyin ben ekledim

bade
Ziyaretçi
bade

bence bu hackerlar çıldırmış

Lil
Ziyaretçi
Lil

Gerçek! 2019 eylülde büyük olay oldu, olay kaynağı miss outrage

melisa
Ziyaretçi
melisa

oha lan

damla
Ziyaretçi
damla

benim bütün hesaplarım 29 nisanda çalındı:(

Msp the dolyy
Ziyaretçi
Msp the dolyy

ohaaaaaaaa

Little Enemy
Ziyaretçi
Little Enemy

gerçek sanıyodum saol bu arada hemen yeni bir yazı okuyacam pixi satar gelmesin

Merve
Ziyaretçi
Merve

.

üzülen bi limon
Ziyaretçi
üzülen bi limon

ekşınlı oluyo çoksel masddasm ama bizce ölee bişi yok var ama yok akmasdmasd

GÜZELKİZ3262
Ziyaretçi
GÜZELKİZ3262

BULA BULA BENİM DOĞUM GÜNÜMÜ MÜ BULDUNUZ UF YA

BLACKMARSMELLOW123
Ziyaretçi
BLACKMARSMELLOW123

ben her kezinin anasını avradına yapam ben hackerım ne oluyor amcıklar

BLACKMARSMELLOW123
Ziyaretçi
BLACKMARSMELLOW123

benim hesabım çalındı ve geri almıyorum 10 lv adı BLACKMARSMELLOW123 ne olur yardım edin ban am e postasız olsun istiyorum ya ne olurrr msp türkiye yalvarııım ….

mspnin ponçiğiğğ
Ziyaretçi
mspnin ponçiğiğğ

msp adım :xxxcoolgirlxxx20 ark atabilirsiniz ♥

ECRİN
Ziyaretçi
ECRİN

NEDEN HACKER GÜNÜ VAR?!

NISANURR
Ziyaretçi
NISANURR

MRB ARKADA;LAR ASLINDA HEKIRLAR GERCEK DEGILDIR kendilerini hekir olarak gOSTERIRLER BU NUMARALARA KANMAYIN

yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ziyaretçi
yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

bence gerçek

JIN& JUNGKOOK& BTS/
Ziyaretçi
JIN& JUNGKOOK& BTS/

lan evt noru hacker arkmn 2 hesosu gitti

Meryem ella
Ziyaretçi
Meryem ella

29nisan 2007 tarihinde doğan şansız velet :Ben

gacha
Ziyaretçi
gacha

yalan hacker günü

gad
Ziyaretçi
gad

yalan

İSİM VERMEK İSTEMİYOM
Ziyaretçi
İSİM VERMEK İSTEMİYOM

bana biraz doğru geliyo çünkü bir ara miss outrageye yazdım heheheh diyip hesabıma girdi

hack
Ziyaretçi
hack

hepinizi hacklerim ben hackerim (d)

LifeWithoutLove2
Ziyaretçi
LifeWithoutLove2

hayır değil

AZRA DEMİR
Ziyaretçi
AZRA DEMİR

ARKADAŞLAR HESABIM ÇALINDI LÜTFEN YARDIM EDİN RAPORLYAIN XGamergirlxx HESABIMI ÇALDI

AZRA DEMİR
Ziyaretçi
AZRA DEMİR

GERÇEKMİ

berra reis23
Ziyaretçi
berra reis23

ben 29 nisanda girmedim ama hiç bir hesabım hacklenmedi bu arada adım berra reis23

msp kumsal
Ziyaretçi
msp kumsal

salaklar benim hesap gitti 23 lvl vipsiz hesapım vardı gitti salak kim çaldıysa üstüne bide hesabımı silmiş şimdi 12 lvl hesapım var

MSP Legendary girl official
Ziyaretçi
MSP Legendary girl official

HACKER GÜNÜ GERÇEKTİR İNŞALLAH AMIN COK HEYECANLIYHA

sevil
Ziyaretçi
sevil

bende vip olmak isdiyorum ve cok uzgunum

nezo
Ziyaretçi
nezo

cokguzel ya bende vip olmak istiyorum lutven benide vip yapin

Samald
Ziyaretçi
Samald

Ben hackeri im elimde çok hesab var isteyen yazsın andersontalisca9494

Melek Kara
Ziyaretçi
Melek Kara

Gerçek..29 nisanda benim hesabıma girdi! Kanıt var.isterseniz atayım mspde fotoya

melissa
Ziyaretçi
melissa

bff imin doğum gününden bir gün önce

İsimsiz
Ziyaretçi
İsimsiz

Bence Gerçek. Çünkü gerçek olmasa nasıl hesap çalıyorlar??

6/B
Ziyaretçi
6/B

okulum 14 eylül gelin gangalar

melek nq
Ziyaretçi
melek nq

gençler bazı youtuber lar yok diyo bazıları var diyo bunamı inannalım

msp ustafuuuuu
Ziyaretçi
msp ustafuuuuu

banada ben hackerim dediler ama inanmadım bence dikkat !!!!!!!!!!!!!!!

LUNA
Ziyaretçi
LUNA

HACKER GUNU VAR BU ESLİDE 2016 YİLİN 29 NİSANA GİDİB CİKİYOR.CUNKİ HEMİSE MSP OTURUM ACAN KİSİLER O GUN HSBLARİNA GİRE BİLMEDİ BUNU SEBEBI MSP VIRUS DUSMESI ILE ALAKALI BUNU SEBEBI MSP HACK YAPAN KUNLALACILAR YUZUNDEN MSP VURUS DUSDU O GUNDEN SONRA HER YILIN 29 NISANI MSP HACKER GUNU OLDU

Cahilleq
Ziyaretçi
Cahilleq

**BİLMEDİ** TDK DE ELEMAN MISIN YOKSA BANA MI ÖYLE GELİYOR

>post malone<
Ziyaretçi
>post malone<

bende eskiden hackerdim GIII

msp pandası
Ziyaretçi
msp pandası

benim hacker gününde hesabım calındı

mspecem
Ziyaretçi
mspecem

you qwwk bilmiyoduk

Berfin
Ziyaretçi
Berfin

Gerçek ve bu hackerler var

Gri Kurt 66F
Ziyaretçi
Gri Kurt 66F

Bence hacker günü diye bişey yok. Kanıtı var ben çoğu sohbet odasına gittim hiç kimsenin hacker ile alakası yoktu. Doğrusu buda benim ilk saçma hacker günümdü mlkemelw . Kısacası HACKER GÜNÜ DİYE BİŞEY YOK nklemqdle

Bıqdım senden Grey qurt .q
Ziyaretçi
Bıqdım senden Grey qurt .q

kime diyom *-*

bitter ile ece
Ziyaretçi
bitter ile ece

o değilde nedense hacker kıyafeti giyip birbirine şifreni vr diye birbirinin hesaplarını alma çabaları nedense komiğime gelio .d

bitter ile ece
Ziyaretçi
bitter ile ece

alma değil çalma yazcaktım .c