MSP

MSP Rare Haftası 2020?

MSP Rare Haftası 2020 yılında ne zaman yapılacak. MSP Rare Haftası hangi ay gelecek.

MSP Rare Haftası bu yıl 10 Eylül 2020 tarihinde gelecek. Rare Haftası için Eylül ayını beklemelisiniz.

Rare Haftası Arkaplan

Rare Haftası nedir?

Rare Haftası mağazada satılmayan eski kıyafetlerin, animasyonların ve öğelerin satıldığı bir haftadır. Rare Haftasında satılan öğeler çok değerlidir.

4.6 10 oylar
Makale Derecelendirmesi
Abone ol
Bildir
guest
139 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
safsdf
safsdf
25 Ekim 2020 09:40

of bilmiyordum

sanane
sanane
18 Ekim 2020 19:04

rare haftası geçti 😀

civan
civan
15 Eylül 2020 02:14

2020 Rare haftasında gelen şeyler güzel değil. Yalnızca İcy ve Balloon Dress’i beğendim.

MSP adı ferdanur74 olan kız
MSP adı ferdanur74 olan kız
10 Eylül 2020 19:20

Evt bugün geldi ama ne kadar sürücek biliyor musunuz

ZEHRA
ZEHRA
10 Eylül 2020 14:18

30K SCHARCADIM BU GÜN İÇİN DAHA HARCİCAMMM


yok bundan sonra size sigara felan
yok bundan sonra size sigara felan
10 Eylül 2020 12:09

BİR SÜRÜ EŞYA ALDIM ÇOOOK GÜZELDİ AMA SAÇMA EŞYALAR GETİRMİŞLERDİ :/

gözleme adam
gözleme adam
10 Eylül 2020 10:37

tema gözükmüyor 🙁

yok bundan sonra size sigara felan
yok bundan sonra size sigara felan
10 Eylül 2020 10:30

TEMA BENDE GÖZÜKMÜYOOORRR

(MuaLady)
(MuaLady)
10 Eylül 2020 10:13

BU GÜN RARE HAFTASIĞĞ HEYECAN İLE TEMAYI BEKLİYOZ

pixi star
pixi star
9 Eylül 2020 19:09

Sayın msp sevenleri 10 eylül e kadar sc biriktirmenizi tavsiye ederu m

msp rare
msp rare
9 Eylül 2020 19:08

YARIN RARE HAFTASIIIII!

linyoq
linyoq
9 Eylül 2020 16:43

sadece 1 gün kaldı

RARE WEEK GELİYORRR
RARE WEEK GELİYORRR
9 Eylül 2020 14:09

SON 1 GÜÜÜÜÜNNN

RARE WEEK GELİYORRR
RARE WEEK GELİYORRR
8 Eylül 2020 21:19

SON 2 GÜN KALDI 4 AYDIR BEKLİYORUMMMM

zeus
zeus
7 Eylül 2020 17:22

42bin sc yeter mi yaa inş. yeter annemgil dia pack almama izin vermiyor :(((

nabün la
nabün la
10 Eylül 2020 09:29
Yanıtla  zeus

fazla fazla yeter ben geçen yıl rare haftasında 10 bin sc yetti

ece
ece
5 Eylül 2020 13:28

nick: eceyaprak18 rare haftası için 167.508 sc biriktirdim dnkcıshwsol

büşra
büşra
5 Eylül 2020 13:06

5 gün kaldı bekliyorum sc biriktircem valla bunun için


tuğba
tuğba
5 Eylül 2020 10:08

merhaba moviestarplanet nickim: ecrinbengisu08 arkadaşlık atabilirsiniz^^♥

tuğba
tuğba
5 Eylül 2020 10:09
Yanıtla  tuğba

ecrinbengisu08 pardon ♥

Almina
Almina
4 Eylül 2020 15:16

Güzel bir şeye benziyor sanırım yeni duydum RARE HAFTASINI.Bir de bilgisayara nasıl yükleniyor söyler misiniz?

NCTZEN
NCTZEN
4 Eylül 2020 15:38
Yanıtla  Almina

yüklemiyceksin mağazada var

İremnurmsp
İremnurmsp
4 Eylül 2020 14:35

Nick:iremnurmsp 1 aylïk star vip çekilişi yapiyorumm

İremnurmsp
İremnurmsp
4 Eylül 2020 14:34

Ya ama vipim biticek rare haftası gelince 😞

yok bundan sonra size sigara felan
yok bundan sonra size sigara felan
9 Eylül 2020 17:36
Yanıtla  İremnurmsp

yeni al o zaman sjhhjh

duygu
duygu
4 Eylül 2020 13:05

ne zaman rare haftasi ? bu arada ardacim iyi dusumussun

arda
arda
4 Eylül 2020 12:48

şu rare hastası için 5 heso açtım hepsinde 1.500 sc var hepsinden alıp 6 lvl yapınca kendi hesoma atcam sizde yapın

Bok
Bok
6 Eylül 2020 22:56
Yanıtla  arda

Ben ben gerek bulmuyorum

MSP BOK
MSP BOK
4 Eylül 2020 12:26

MSP BOK SUN LAN

Pöff
Pöff
8 Eylül 2020 13:13
Yanıtla  MSP BOK

Sensin O BOK. Anladınmı? Belli bişeye kızmışsın. Sinirini Mspden alma! Bu oyun için Kaç kişi çalışıyor biliyormuydun?

>Chérie
>Chérie
4 Eylül 2020 12:25

Rare haftasının ayın 5’inde gelmesi İ-M-K-A-N-S-I-Z

melek Queen<3
melek Queen<3
4 Eylül 2020 12:23

5 eylüldü değil mi

Bok
Bok
6 Eylül 2020 22:57
Yanıtla  melek Queen<3

Yoooooooo

eylül sena
eylül sena
3 Eylül 2020 22:04

Rare haftası eylül ün kaçında bilen var mı?

Pavrisqx ´ &
Pavrisqx ´ &
4 Eylül 2020 10:35
Yanıtla  eylül sena

5 eylül

Sonbahar 010
Sonbahar 010
4 Eylül 2020 12:23
Yanıtla  Pavrisqx ´ &

10 değil miydi
MSP Rare Haftası 10 Eylül 2020 tarihinde gelecek. Rare Haftası için Eylül ayını beklemelisiniz.

Adsız Kahraman
Adsız Kahraman
4 Eylül 2020 12:23
Yanıtla  Pavrisqx ´ &

5 Eylül değil

Zeynep
Zeynep
3 Eylül 2020 10:21

Fame lady isteyen varsa verebilirm beim bir işime yaramıyor nickim: LaLe& istek atarsanız veririm

ECRİN
ECRİN
3 Eylül 2020 13:45
Yanıtla  Zeynep

ÖYLE Bİ KULANICI YOK DİOR

ECRİN
ECRİN
3 Eylül 2020 13:46
Yanıtla  ECRİN

buldum.d

Zeynep
Zeynep
3 Eylül 2020 13:49
Yanıtla  ECRİN

zaten verdim boşver .d

Pinkpuda
Pinkpuda
3 Eylül 2020 23:22
Yanıtla  Zeynep

Benn karastar113 ıstek atarim<33

<>
<>
4 Eylül 2020 13:06
Yanıtla  Zeynep

bana verirmisin nickim: <<Angél>>

PoetaAffecta
PoetaAffecta
3 Eylül 2020 10:08

yArın rare haftası ♥ yes
DC NİCK PoİN’S#8804 eklyn

Bok
Bok
6 Eylül 2020 22:58
Yanıtla  PoetaAffecta

Yarin dil çanim al beyin🧠

KUBRA594
KUBRA594
3 Eylül 2020 09:48

Ama cuma gelmesi mantıksız her yeni tema perşembe geliyo yani 

Bok
Bok
6 Eylül 2020 22:58
Yanıtla  KUBRA594

Al beyin🧠

msp nick:DarKaNqel4
msp nick:DarKaNqel4
3 Eylül 2020 01:00

yarın geliyo ya benim bildiğime göre

Bok
Bok
6 Eylül 2020 22:59

Al beyin 🧠

msp ekle MOVİEBUZ NİCKİM
msp ekle MOVİEBUZ NİCKİM
2 Eylül 2020 21:00

ne zaman geleck bu arada mspde ekleyin

ne bilem
ne bilem
2 Eylül 2020 16:00

ayın kaçında gelicek bilgisi olan

zeynep
zeynep
2 Eylül 2020 14:28

sc biriktirmeye üşendim solşakeprlöfleş

KUBRA594
KUBRA594
29 Ağustos 2020 20:49

hed ticket tebrik imza fln veren varmı nick : KUBRA594

SoulflyGirl3
SoulflyGirl3
27 Ağustos 2020 16:29

ya inşallah rare taç çıkar

Bir İnsan
Bir İnsan
25 Ağustos 2020 22:14

ayın kaçında bir haberiniz var mı

sanane
sanane
27 Ağustos 2020 20:37
Yanıtla  Bir İnsan

beşinde diye hatırlıyorum

İchigo
İchigo
1 Eylül 2020 13:59
Yanıtla  sanane

Teşekkürler

blackgirl msp
blackgirl msp
24 Ağustos 2020 19:22

ya Allah aşkına birisi vip kodu versin nick: blackgirl msp çok ihtiyacım var nolur

liyan
liyan
24 Ağustos 2020 14:26

arkadaşalr beni vıp yapacak varmı kullanıcı adım liyan

gel pixi apla gel geell
gel pixi apla gel geell
15 Ağustos 2020 16:28

AYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYYAĞ pixi apla hoş geldiiiin

hira
hira
30 Temmuz 2020 21:03

bana ticket veren yokmu nickim yusuf65652007

Ben Bir Öçüm
Ben Bir Öçüm
20 Temmuz 2020 17:07

Eylülün Kaçı?

gel pixi apla gel geell
gel pixi apla gel geell
15 Ağustos 2020 16:28

1i

pyranx
pyranx
16 Temmuz 2020 21:16

pyranx istk atn

Modertaör0005
Modertaör0005
16 Temmuz 2020 17:40

zaten her yıl eylülde geliyordu ben biliyordum

sunshinelightt
sunshinelightt
3 Temmuz 2020 21:29

ticket fln veren yokmuğ ya nickim sunshinelightt

🍰Pancake🍰
🍰Pancake🍰
2 Temmuz 2020 19:21

Rare saç verir misiniz?/Bu bilgiyi aldığım iyi oldu .d^Nickim: [Noodle]

KUBRA594
KUBRA594
3 Eylül 2020 09:52

nick in çıkmıyo tatlım ama istersen sen bana istek at KUBRA594 nickim

SALAK GALİBA AMA MALDA OLABİLİR HİÇBİR FİKRİM YOK
SALAK GALİBA AMA MALDA OLABİLİR HİÇBİR FİKRİM YOK
25 Haziran 2020 15:20

salak mıyım acaba bende bilmiyorum birisi lütfen söylesin galiba malım

karadeniz12akdeniz
karadeniz12akdeniz
21 Haziran 2020 23:10

çekiliş yapınn yeni bi tanee

sdftge
sdftge
4 Haziran 2020 12:22

fame ladyde koyunn

...
...
29 Ağustos 2020 13:29
Yanıtla  sdftge

FAME LADY GELMİŞTİ HATTA GELDİĞİ İÇİN ARTIK FAME VERMİYO

Lolipop
Lolipop
29 Mayıs 2020 00:28

Ay sabırsızlanıyom okullar açılıyo öf be

139
0
Düşüncelerinizi seversiniz, lütfen yorum yapınx
()
x