MSP VİP

MSP VİP KODLARI (2020)

Merhaba arkadaşlar, bugün sizler için MovieStarPlanet tarafından ücretsiz olarak paylaşılan VİP kodlarını paylaşacağız. MSP VİP kodları 2020 için burada.

Aşağıdaki kodları MSP’de VİP kodu girme alanına girerek bedava VİP olabilirsiniz.

MSP VİP kodları 2020

Yazılan kodlar tekrar yazılamaz. Bu kodların bazıları alındı. Alınmayan kodlar için hala şansınız var.

2.4 21 oylar
Makale Derecelendirmesi
Abone ol
Bildir
guest
584 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
vipkız
vipkız
20 Ekim 2020 13:20

hepsi alınmış sinirlerim bozuldu vip olmak istiyorummmmmmmmmmmmmmm

masal
masal
20 Ekim 2020 11:12

vıp aldım isityen 2 yılık 2 tane vıp cekim var istiyen sölesin

angel
angel
20 Ekim 2020 12:35
Yanıtla  masal

beni yapabilir misin

mrkomodo61
mrkomodo61
20 Ekim 2020 12:52
Yanıtla  masal

knk bana yapsana lütfen

mrkomodo61
mrkomodo61
20 Ekim 2020 12:53
Yanıtla  masal

mrkomodo51 e yazarmısın knk

berrys
berrys
20 Ekim 2020 19:13
Yanıtla  masal

LÜTFEN BEN ,

sEn AnAn yAnİ
sEn AnAn yAnİ
18 Ekim 2020 14:16

ÇALIŞMIYO BAZILARI

ANAN VOL1
ANAN VOL1
16 Ekim 2020 12:07

ARKADAŞLAR İNANMAYIN HEPSİNİ TEK TEK DENEDİM!

BİLMİYORUM???
BİLMİYORUM???
14 Ekim 2020 16:18

YALAN BUNLAR

bilinmeyen??
bilinmeyen??
14 Ekim 2020 10:53

BENDE HİÇ VİP OLMADI NE OLUR BENİDE VİP YAPIN NİCKİM:outfly İSTEK ATIN NE OLUR VİP YAPIIIIIN:*

Ecem
Ecem
13 Ekim 2020 13:18

Merhaba 19 levveleik hesabım sizin yüzünüzden gitti bir kzı bana gelip msp türkiye sitesinin sahibiyim diyerek benimle iletişime geçmeye başardı sonra güvendim ve ona şifremi verdim çünkü hesabımı güzelştirecekti ama çaldı.yardım edermisiniz.lütfen şuançok üzülüyorum ve suçu hiç bir şekilde size atmıyorum ama bana yardım edip hesap veriirmsiniz 10 levvel olsada.

oyunXYZ
oyunXYZ
13 Ekim 2020 13:20
Yanıtla  Ecem

ÜZlüdüm ama bir şey yapamam bne

Ayşe
Ayşe
6 Ekim 2020 14:12

Vip sertifika veya ticket verebilecek olan varmı adım $irincorn

nisa
nisa
6 Ekim 2020 13:52

ya banada ticket atın lütfen 2 tane kullanıcım Lıteray

nisa
nisa
6 Ekim 2020 13:51

benide vip yapın kullanıcım Lıterary

Mira2292
Mira2292
2 Ekim 2020 16:31

HEPSİNİ KULLANMIŞLAR BANA VİP TİCKET ATIN LÜTFEN NİCKİM Mira2292

Beyza
Beyza
29 Eylül 2020 13:45

Tüm kodlar kullanılmış ama beni vip yapar mısınız? İsim ByzAltıntaş

alone of star
alone of star
28 Eylül 2020 09:58

benide vip yapın nickim alone of star

mal
mal
27 Eylül 2020 00:49

üstünü çiziyorum komik değil altını çiziyorum komik değil

SENA
SENA
26 Eylül 2020 20:39

HYEDİYE KODU YAZABİLİEN VARMI KULLANILMAMIŞ

çİLEK
çİLEK
26 Eylül 2020 15:10

BENİDE YAPARMISINIZ nick im : ÇilekliSütUwU

ilayda
ilayda
24 Eylül 2020 21:16

benide vıp yapığğğn nick : d078k

ponçik0010
ponçik0010
24 Eylül 2020 21:33
Yanıtla  ilayda

ben vıp olcam senide yaparım bana istek at ponçik0010

msp
msp
25 Eylül 2020 14:24
Yanıtla  ponçik0010

benide yaparmısın?
niçkim: xçikolataxkızx

Yağmur
Yağmur
27 Eylül 2020 17:01
Yanıtla  ponçik0010

BENİDE VİP YAPARMISIN : dilekgüç

vip olmamıs kız
vip olmamıs kız
24 Eylül 2020 12:46

bende hiç vip olmadım benide yapın hesabımın adı ROSE1231211

raincow
raincow
23 Eylül 2020 18:04

vip verin 1kere vip oldum hesabım çalındı kıyafetleri sildi nickim raincow


BeREn
BeREn
23 Eylül 2020 15:55

NOLUR BENİ YAP 3 SENEDİR MSP OYNUYORUM NOLURRRRRR NİCKİM berenmelekstarlar

yASMİn
yASMİn
21 Eylül 2020 16:50

BENİ 1 YILLIK VİP YAPAR MISINIZ NOLUR KULLANICI ADIM prensesyasmin NOLURRRR

HAKAN
HAKAN
21 Eylül 2020 15:55

LÜTFEN BENİ VİP YAPIN BİXK LEXhakanx HİÇ VİP OLMADIM LÜTFEN 🙁

sELİNsU
sELİNsU
20 Eylül 2020 13:26

HİÇBİRİ OLMADIV :/

MELEK
MELEK
19 Eylül 2020 13:50

yaaww nolur beni vip yapin pleaseee param yok yaaw ismi melekims1 NOOOOLLURRRR

maria
maria
18 Eylül 2020 17:01

yalan bence kulanılmış zanediyoruz ama sahte

hip hoppidik
hip hoppidik
16 Eylül 2020 22:56

ya lütven beni yapin msp adim hip hoppidik

irem su
irem su
16 Eylül 2020 00:18

beni vip yaparmisiniz hayatimda hic vip olmadim irem su123

sanane lan yalak
sanane lan yalak
14 Eylül 2020 20:59

BANA TİCKET VERSENİZE LÜTFEĞĞN NİCKİM ecenazz1112 PLS

@Nehir
@Nehir
13 Eylül 2020 00:22

hepsi kullanılmış ama bnneğ

inci
inci
12 Eylül 2020 18:22

beni vib yaparmısınız? hiçolmadımda

XSŞJSŞ
XSŞJSŞ
12 Eylül 2020 13:29

OEJOJEOA


vip olamayan sik,k
vip olamayan sik,k
12 Eylül 2020 12:59

bana nolur verin aq 1 tane bile olmadım

BİR DOST
BİR DOST
10 Eylül 2020 18:17

BCCMOLVYCX BU KODU SEÇTİM

LİLİİİ
LİLİİİ
8 Eylül 2020 20:40

OFFFF

.-.
.-.
8 Eylül 2020 10:56

Hepsi kullanılmış yha

Mehbube
Mehbube
6 Eylül 2020 19:49

banane yapmicimm

♡@mk

AlOnE DaRkNaSs
AlOnE DaRkNaSs
5 Eylül 2020 16:39

Acaba Ne zaman bunlar geçek olucak ?

VİP Kare
VİP Kare
5 Eylül 2020 11:34

Yazılan kodlar tekrar yazılamaz. Bu kodların bazıları alındı. Alınmayan kodlar için hala şansınız var.HMM O kadar kişinin içinden nasıl şansımız yok mk

üçgen
üçgen
2 Eylül 2020 18:38

doğru bunda hesap çalma şeyi ne alaka

funda
funda
31 Ağustos 2020 15:28

mal mal şeyler yazmayın bu kodları msp verdi ve tükendi çalma falan durumu yok!!!

MSPPPP
MSPPPP
29 Ağustos 2020 12:50

ÇALIYOLAR VERMEYİNNN

Shadow
Shadow
29 Ağustos 2020 03:37

Bnm hesap çalındı adı VampirBuz45 lütfen alabilecek biri varmı ne isterse yaparm LÜTFEN

msp
msp
2 Eylül 2020 14:02
Yanıtla  Shadow

şuan bir msp hesabın varsa ver de bi bakmaya çalışırım

msp oyuncusu
msp oyuncusu
5 Eylül 2020 21:04
Yanıtla  Shadow

ben kurtarabilirim, kullanıcı adım 2AliceSweety2 ulaşırsan yaparım.

anan
anan
28 Ağustos 2020 12:32

hesabım çalındı nick BOMBOM01 yardım edebilecek instadan ulaşsın

EMRE
EMRE
27 Ağustos 2020 19:55

SAHTE

asdfgh
asdfgh
27 Ağustos 2020 16:36

bunlar sahte kod

Melis
Melis
29 Ağustos 2020 12:57
Yanıtla  asdfgh

MSP verdi bu kodları ama kullanıldı

asdfgh
asdfgh
27 Ağustos 2020 16:35

olmuyo


NİCKİM:SENAQ
NİCKİM:SENAQ
26 Ağustos 2020 13:01

NEDEN YALAN SÖYLÜYORSUNUZ KODLARIN HEPSİ SAHTE YADA KULLANILMIŞ

Melis
Melis
29 Ağustos 2020 12:57
Yanıtla  NİCKİM:SENAQ

Aptal kardeşim yukarıda kodlar kullanılmışsa tekrar kullanılamaz yazıyor.

anan
anan
6 Ekim 2020 12:56
Yanıtla  NİCKİM:SENAQ

kullanılmış

ELİF
ELİF
24 Ağustos 2020 20:27

OLMUYO DENEMEYİM KULLANILMIŞ HEPSİ MSP NİCK: coolwise BİLENLER YAZABİLİR Mİ?

kare
kare
23 Ağustos 2020 12:10

olmadı ya yalan değile de kodlar kullanılmışş

elif msp
elif msp
22 Ağustos 2020 18:03

hiç biri olmuyor ama


anan
anan
6 Ekim 2020 13:06
Yanıtla  elif msp

kullanılmış kod

584
0
Düşüncelerinizi seversiniz, lütfen yorum yapınx
()
x