MSP

MSP’ye benzeyen oyunlar 2019

Merhaba MSP Türkiye takipçileri, bugün sizlere 2019 yılında MSP’ye benzeyen oyunlar sıralamasını yapacağız.

1- Star Stable

Star Stable, maceraların, atların ve gizemlerin keşfedilmeyi beklediği heyecan verici çevrim içi oyundur. Tıpkı MSP’deki gibi bu oyunda da Star Coin vardır. Oyunda Türkçe desteği bulunmuyor ancak çeviri ile oynayabilirsiniz.

2- Sanalika

Sanalika da MSP’ye en çok benzeyen oyunların arasında geliyor. Oyunda arkadaşlar edinebiliyorsunuz, kıyafetlerinizi değiştirip tarz yaratabiliyorsunuz ayrıca oyunda MSP’deki gibi VİP sistemi bulunuyor. Oyunda Türkçe desteği de bulunuyor.

3- Gacha Life

Gacha Life adlı oyun son zamanlarda Türkiye’de oldukça fazla oynanıyor. Bu oyunda MovieStarPlanet’e oldukça benziyor. Oyunda MSP’deki gibi filmler yapabiliyorsunuz. Oyunu bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirerek oynayabiliyorsunuz.

4- Lady Popular

Lady Popular adlı oyun MSP’ye göre grafik olarak daha gelişmiş bir oyundur. MSP’deki gibi makyaj, kıyafetler değiştirerek tarzlar yaratabilirsiniz. Erkek arkadaş yapma, ev düzenleme, evcil hayvan bakma gibi özelliklerde var. Oyunun Türkçe desteği de bulunuyor.

2018 yılında hazırladığımız MSP benzeri oyunlar listesine de göz atmayı unutma! Sizler de MSP’ye benzeyen oyunlar biliyorsanız yorumlarda mutlaka yazın.

Abone ol
Bildir
guest
29 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
ayöça
ayöça
31 Aralık 2020 12:29

asdfghjklş

Belma
Belma
15 Ekim 2019 20:34

ben biliyom Momio çok ünü ve msp en çok o beziyo

merveoffical
merveoffical
14 Ekim 2019 19:51

Woodozan adı sanırım yani her halde

^^babé^^
^^babé^^
18 Eylül 2019 16:06

Hiç Birini Bilmiyorum 😀 sadece gacha’yı biliyorumm veğğ oynayamıyuoruğmğmğm

Aylin
Aylin
12 Eylül 2019 22:50

Lady papular oynuyorum yani oynamaya ,alisiyorum begendim

shyleestarsglittersev
shyleestarsglittersev
12 Ağustos 2019 22:56

gacha lifeyi oynuyorum.ablam hem msp hem sanalika oynuyomuş

Gülce
Gülce
30 Temmuz 2019 19:13

Stardoll nerdee

Aylin
Aylin
12 Eylül 2019 22:48
Yanıtla  Gülce

stardoll 2018 de msp benzeri younlarda var istersen bak bunlar yeni

bitter ile ece
bitter ile ece
30 Temmuz 2019 19:13

birkaçı e posa ile giriş ypmasa geçen ki oyunların hepsi e posta .d

MSP
MSP
29 Temmuz 2019 19:08

sanalika ve gacha life star stable ı bılıyordum da stardoll nerede ??

admin
admin
29 Temmuz 2019 23:50
Yanıtla  MSP

2018 yılında hazırladığımız MSP benzeri oyunlar listesine de göz atmayı unutma! Sizler de MSP’ye benzeyen oyunlar biliyorsanız yorumlarda mutlaka yazın.

Ahmet
Ahmet
27 Temmuz 2019 22:23

bence bu listedeki en iyi oyun Gacha Life

İchigo
İchigo
27 Temmuz 2019 14:31

Çok iyi ben de MSP den sıkılmaya başamıştım zaten 😀

sana ne isminden ?
sana ne isminden ?
27 Temmuz 2019 13:59

bence gacha life pek benzemiyor bayadır gacha life oynayan birisiyim ve zannetmiyorum o kadar benzediğini oyunda sohbet edemiyoruz ve anime oyunu bu tamam film yapılıyor ama çok az ve eşyasız animasyonlar var ayrıca para olarak diamond geçiyor altın türü şeyler değil yani benim açımdan mspye benzemiyor

İchigo
İchigo
27 Temmuz 2019 14:33

Bence de

Napçan adımı
Napçan adımı
27 Temmuz 2019 14:44
Yanıtla  İchigo

ayn

ecesu10033
ecesu10033
27 Temmuz 2019 13:07

ben layd popular uynuyom adım sedanur oyunda ha

tuana
tuana
27 Temmuz 2019 13:05

ilk

...
...
27 Temmuz 2019 12:37

gacha life oynuyorum yani oynamaya çalışıyorum kjhdshxhsndhjsdvn neyse tek oynadığım sanırım gacha life ordan ;D

Buk
Buk
27 Temmuz 2019 12:35

Gacha life ne alaka yaw

bilen kişi
bilen kişi
27 Temmuz 2019 12:19

stardoll u unutmuşsunuz

msp ustafuuuuu
msp ustafuuuuu
27 Temmuz 2019 12:18

çok ii ilk ilk ilk ilk ilk ilk

23lyo23
23lyo23
27 Temmuz 2019 12:18

ilk yorum vip verir misin msp

ilk
ilk
27 Temmuz 2019 12:18

ilk

MSPgirLs
MSPgirLs
27 Temmuz 2019 12:18

İlk yorum

Türkan
Türkan
27 Temmuz 2019 12:17

İlkk

Dilara
Dilara
27 Temmuz 2019 12:17

ilk

Yolilop
Yolilop
27 Temmuz 2019 12:17

ilk

29
0
Düşüncelerinizi seversiniz, lütfen yorum yapınx